הפעילות שלנו

משמחים חולים
בבתי החולים

600 המתנדבים שלנו פושטים מידי שבוע על המחלקות השונות בבתי החולים ברחבי הארץ עם כלי נגינה, מתנות לילדים ובעיקר המון אנרגיות שמרימות את מפלס מצב הרוח לגבהים אחרים.

השירה הסוחפת, הריקודים והחום האינסופי, מנתקות את החולה ולו לשעה קלה מהמציאות היומיומית הכואבת, ונותנת לו תקווה אמיתית להמשך.

משאילים טאבלטים בכל העולם, לילדים מיוחדים

חולים במצב קשה המרותקים למיטת חוליים בבית או בבית החולים לצד חולים המוטסים לטיפולים רפואיים בחו"ל מקבלים טאבלטים אישיים בהתאמה מושלמת עבורם, הכוללים מגוון אפשרויות תעסוקה ומשחק לכל הגילאים, לצד אפשרות המשך קשר רציף עם המשפחה והחברים היישר מהמיטה.

משחקייה
לילדים חולים

לאור הביקוש הרב, שעות אחר הצהריים וערבי שבתות וחגים הם הסבל הגדול למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. ולכן הקמנו בנין מפואר עם שלל פעילויות לילדי צמי"ד רב גילאי, חוגי מוזיקה וכושר, אמנות, נגרות, ציור, חדר סנוזלן ואולם משחקים ענק שבו הילדים מקבלים כישורי חיים ליום יום.

מארגנים בר מצוות לילדים חולים

ילד חולה שראה רק סבל בשנות חייו המעטות זכאי יותר מכל ילד אחר להניח בצד את הכאב לערב אחד שמוקדש רק בשבילו.אנחנו מארגנים אירועי בר מצווה ברמה הגבוהה ביותר לילדים חולים.

מפיקים אירועים מיוחדים למען הילדים

האירועים של 'בלב אחד' הם שם דבר וגולת הכותרת של הפעילות. במהלך השנה אנחנו מקיימים עשרות אירועים כדי לתת לילדים ולמשפחות פסק זמן מהנה מהמחלה.

מקיימים שבתות נופש לילדים ומשפחותיהם

מדי מספר חודשים אנו מוציאים את כל ילדי הארגון ובני משפחותיהם לשבת נופש ומרגוע בבתי מלון מובילים ברחבי הארץ ומעניקים להם מנוחה אמיתית לגוף ולנפש.