צילום: קובי הר צבי 

בחול המועד סוכות התקיים הפנינג מיוחד בפארק מקסיקו ביער בן שמן למשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. ההפנינג התקיים בידי אנשי ארץ הקודש בקק"ל שהקימו מתחם מיוחד של שעשועים ומשחקים בלב היער, בהפקה מיוחדת ומרהיבה לטובת הילדים ובני משפחותיהם של ארגון בלב אחד. 

החל משעות הבוקר המוקדמות הגיעו מאות ילדים מיוחדים ובני משפחותיהם ליער באווירה פסטורלית בצל העצים, על מנת להשתחרר לכמה שעות מהמעגל המוכר להם של של הסבל והכאב ולהנות מיום פעילות מיוחד המוקדש כולו רק להם. בני המשפחות ציינו כי ניכר היה שהמארגנים עשו הכל כדי להפוך את היום הזה למהנה וחווייתי ככל האפשר עבורם.

במהלך כל שעות היום נהנו הילדים ממתחמי ענק שהכילו עשרות פעילויות חוויתיות של תחרויות ומשחקי שטח שונים, מתחמים נפרדים של מתנפחים גדולים וקטנים, פארק חבלים ענק לכל הגילאים, ומתחם רכיבת סוסים לילדים.

בנוסף, במקום הוקמו מספר סוכות כשרות ומתקני שתייה וכיבוד קל, בכדי שבני המשפחות יוכלו לאכול ולפוש ולהנות ולהרגיש בבית

מתחם הפעילות הוקם בידי אנשי תנועת "ארץ הקודש" בקרן קיימת לישראל (קק"ל), ובשיתוף עם ארגון "בלב אחד". מאות המשפחות שהגיעו למתחם התקבלו בידי אנשי הארגון, ובידי הרב פסח לרנר יו"ר תנועת ארץ הקודש שהגיע במיוחד להשתתף באירוע וזכה לתודות נרגשות מבני המשפחות על הפעילות המיוחדת של התנועה שקיימה את האירוע לטובת הילדים ובני משפחותיהם.

וכמובן לקראת סיום היום נערך במקום שמחת בית השואבה עם תזמורתו של אהרלה נחשוני והזמר יהודה פליישמן שהרקידו ושמחו במקום יחד עם עשרות מתנדבי בלב אחד

צילום: קובי הר צבי

קליפ מהאירוע: https://youtu.be/KTkh6bq83Fo

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *